19. helmikuuta 2012

Laukku PrismaColoreille

Sitä asti kun sain PrismaColor kyniä olin etsinyt sopivan laukun niiden säilytyksen. Lisäksi etsintää hankaloitti että laukkuun pitäisi mahtua kynät, stumpit, öljyt ja mahdollisesti jonkin verran muita tarvikkeita, niin että se helposti kulkisi mukana. Ja minä löysin täydellisen laukun ;))
Pari viikkoa sitten Joensuussa oli Kuva ja ääni messut Kimmelissä. Mukana myös oli Kuvanmaailma.
Muutenkin suosimme tätä yritystä ihanan ystävällisestä palvelusta, nopeista toimitus ajoista sekä ammattitaitoisista myyjistä johtuen. Kaikki valokuvat minun skräppäykseen tilataan aina sieltä ;))

        
Tällä kertaa jäin pitemmäksi aikaa katsomaan kameralaukkuja ja yllättäen löysin etsimäni laukun ;)). Lowepro merkkinen kameralaukku täydellisesti vastasi minun vaatimuksiin ;) Ulkopuolella on kolme tilavaa taskua. Sivulle aika kivasti mahtui iso kasaa stumppeja
toisella puolella samanlainen tasku johon hyvin mahtuisi esim. sakset ja liimaa yms
ja kolmannen taskun mahtui keitiön välineille tarkoitettu teline jossa tykkään sälyttää öljypullon. Siihen mahtuu lisäksi kaksi stumppia joilla levitän ihoväriä, eipä tartte aina etsimällä etsiä ;), kumi yms
Laukkun sisälle todella hyvin mahtui kynä rasia ja värikartta
tästä kuvasta näkyy etää kyllä sinne mahtuisi kivasti vielä jotain tarvikkeita. 
Laukkussa on myös osittain pehmustettu reunat
Itse tykkään todella paljon tästä, minun tarvikkeet ovat samassa paikassa ja riittää vain ottaa sen mukaan riippumatta menenkö viereiseen huoneeseen taikka kurssille ;).

Ei kommentteja: