30. elokuuta 2010

tunnustus

sain tämän tunnustuksen Paulette - Tarjalta ja ojennat hänelle takaisin!
oli yllättävä ja ilahduttava sekä jokseenkin hiukan jännittävää saada tunnustuksen ;) ja tämän tunnustuksen saajan pitäisi kertoa itsestä seitsemän tunnustusta ja jakaa tämä tunnustus seitsemälle henkilölle.

1. minun perhe on minulle erittäin tärkeää. rakastan heitä neljää enemmän kuin ketään ja mitään. toki muutkin perheenjasenet ovat todella rakkaat.

2.pidän askartelusta ja ruoanlaitosta. jos ruoanlaitto on minulle aika helppoa, keksin uusia yhdistelmiä ja makuja ohikulkien, niin askartelu joskus on todellakin vaikeaa, pitää pohtia ja suunnittella etukäteen.

3.minun resepti kirjoista ei valitettavasti ole hyötyä minun lapsille. kirjoitan reseptejä sillä kielellä millä ehdin, joskus molemmilla ;)

4.pidän eläimistä, kävin ihastelemässä eläinkaupassa pieniä hamstereita, voi kun olivat söpöjä, mutta nyt kun meillä on kolme pientä lasta en uskalla ottaa vielä yhtä joka tarvitsee paljon hoitoa

5.olen huono naputtelemaan viestejä, jos asia painaa mieltä mieluumin soitan ;)

6.voin höpöttää puhelimessä tunnin tai jopa kaksikin, mistä löytyykin puheaiheet? ;))

7.sain hyvän ystävän internetin foruumin kautta

nyt enää vain keksittävä kuka jatkaa tunnustuksia...

1 kommentti:

pipertäjä kirjoitti...

Moi! Sulle on ylläri blogissani.